This is me ..

Tänkte visa er vem jag är så ni vet det :)

Jag heter Maida (:
Jag bor i en liten stad som heter värnamo(vmo) haha kanske inte många som har hört talas om det men det är in så mycket att höras tala om för det är ingen bra stad ändå anyway ! Jag har alltid älskat pyssla med smyckem & sånt mest armband har gjort det sen jag var liten :) Egentligen ville jag göra en egen hemsida med armband men det är in så lätt så jag går väl börja så här :P

This is me ..



kommer med Nya armband nästan varje vecka hope u like them..

Kisses

Kommentarer
Postat av: Shirin

Va snällt :D tack detsamma! :)

håller på och tar en titt här :)

Kram!

2009-11-10 @ 15:22:27
URL: http://shirinjasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0